Login information/ログイン情報
Fields marked with * are required. Please make sure to enter in English./*は必須項目です。必ず英語で入力してください。
*Please keep your login ID and password until the end of the exhibition.
※ログインIDとパスワードは、会期終了まで必要です。
Application Procedure
1. Please submit this form online.
2. TIFFCOM Organizer’s Office will screen the application.
3. Once the screening is complete, the TIFFCOM Organizer’s Office will notify exhibitors (applicants) of approval via email. Upon receipt of the email by the exhibitor, the exhibition reservation will be confirmed.
出展予約申し込み手続き
1. 本申込書よりオンラインでお申込みください。
2. TIFFCOM事務局が予約申込書を審査します。
3. 審査が終了すると、TIFFCOM事務局より出展者(お申込み者)様にメールで承認の連絡をいたします。出展者様がメールを受信した時点で、出展予約が確定します。
Booth Type/ブースタイプ
Please select the booth type and indicate the number of booth(s)/spaces you wish to book.
お申し込みブースタイプと数/スペース数をご記入ください。
* Booth images are for illustration purposes only. Actual product may vary.
* The contents and specifications of the equipment are subject to change.
* Early Bird Deadline: July1(Tue), 2025
* Final Deadline: July 31 (Thu), 2025
* Prior to the deadline, we may close applications once the available slots are filled.
* For overseas exhibitors, an additional fee of 9,900yen may be charged (In the case of payment via overseas bank transfer).
※画像はイメージです。実際とは異なる場合がございます。
※備品の内容・仕様は変更になる可能性があります。
※出展早割締切 : 2025年7月1日(火)
※出展最終締切 : 2025年7月31日(木)
※締切前であっても、申込枠が埋まり次第、受付終了とさせていただく場合がございます。
※海外出展者の方は、手数料として9,900円を追加請求させていただく場合がございます(海外銀行送金によるお支払いの場合)。
Exhibiting companies/organizations (exhibitors)/出展される企業・団体(出展者)
Fields marked with * are required. Please make sure to enter in English./*は必須項目です。必ず英語で入力してください。
The Japanese input field is optional. Please input if applicable.
日本語の入力ボックスは任意です。入力可能な出展者は入力してください。
Exhibitor representative/出展担当者
*Please enter the information of the person in charge of the exhibit.
*As a general rule, we do not send informational emails (such as correspondence emails) from the secretariat. However, we may contact you in case of any deficiencies in the exhibition contract, etc.
※出展担当者の情報をご入力ください。
※原則、事務局からのご案内メール(やり取りメール)などはお送りいたしませんが、出展契約内容などに不備があった場合などご連絡させていただく可能性がございます。
Deputy Exhibitor Representative/出展副担当者
*Please enter the information of the person in charge of the exhibit sub-charge.
*As a general rule, we do not send informational emails (such as correspondence emails) from the secretariat. However, we may contact you in case of any deficiencies in the exhibition contract, etc.
※出展副担当者の情報をご入力ください。
※原則、事務局からのご案内メール(やり取りメール)などはお送りいたしませんが、出展契約内容などに不備があった場合などご連絡させていただく可能性がございます。
Payment Information/お支払い先情報
Fields marked with * are required. Please make sure to enter in English./*は必須項目です。必ず英語で入力してください。
*This information will be included on the invoice.
※請求書に記載される情報になります。
Payment Method/支払方法
*The payment deadline is within 2 weeks for international transactions and by the end of the following month for domestic transactions.
※入金期日は、海外の場合2週間以内、国内は翌月末締めとなります。
*Credit card payment is now available; however, UnionPay cards are not supported. We apologize for any inconvenience this may cause
※お支払いにクレジットカード決済が可能になりましたが、銀聯(UnionPayカード)での決済は対応しておりません。ご了承ください。